„BA-program“ Univerziteta Ovidius iz Konstance

Univerzitet „Ovidius“ iz rumunskog grada Konstanca ima čast da objavi budućim studentima iz Bosne i Hercegovine tri različita „BA-programa“ (prvi stepen) na 3 svoja Univerziteta za akademsku 2019-2020 godinu koja će se izvoditi na egleskom jeziku, i to:

  1. „Business administration“, pri ekonomskom fakultetu Univerziteta „Ovidius“,
  2. Medicina, pri medicinskom fakultetu Univerziteta „Ovidius“, i
  3. „Computer Science“, pri fakultetu za matematiku i informatiku.

Program poslovne administracije koji se odvija na ekonomskom fakultetu Univerziteta „Ovidius“ traje ukupno 6 semestara tj. 3 godine i godišnja školarina iznosi 2.200,00 EUR.

Program koji se odnosi na medicinu i koji se odvija pri medicinskom fakultetu traje ukupno 12 semestara tj. 6 godina i godišnja školarina iznosi 5.000,00 EUR.

Program kompjuterkih nauka koji se izučava na fakultetu za matematiku i informatiku Univerziteta „Ovidius“ traje ukupno 6 semestara tj. 3 godine i godišnja školarina iznosi 3.300,00 EUR.

Više informacija kako o samom Univerzitetu, tako i o programima studiranja na:

Tel./fax.: +40 241 606407

+40 241 606467

e-mail.: rectorat2@univ-ovidius.ro

web.: www.univ-ovidius.ro

Stipendije za školsku 2020/2021. godinu

Konkurs otvoren do: Zemlja Oblasti 31.03.2020. Slovenija Centar za mobilnost i evropske obrazovne i programe obuke (CMEPIUS) obavještava da je, u skladu sa bilateralnim sporazumima sa 18 država, uključujući i Bosnu i [...]

Diplomatska Akademija Beč

Konkurs otvoren do: Zemlja Oblasti 15.01.2020. Austrija Master program Diplomatska akademija Beč objavljuje sljedeće studijske programe i kurseve za zainteresovane studente iz Bosne i Hercegovine za akademsku 2019/20 godinu: diplomski studijski program: [...]

Global UGRAD program

Konkurs otvoren do: Zemlja Oblasti 31.12.2019. Sjedinjene Američke Države Pre-diplomski program Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u Bosni i Hercegovini  objavljuje konkurs Global UGRAD program razmjene za akademsku 2020/2021.godinu. Globalni „UGRAD“ program u [...]